De eerste stappen richting herstel

1. Oriënteren

Oriënteren op informatie over de verschillende manieren om te herstellen, helpt u om een geïnformeerde keuze te maken. 

IMG biedt u hiervoor:

Actie

  • Check online, kom langs of bel ons om goed geïnformeerd te starten met herstellen 

U kunt ook geheel zelfstandig, zonder intakegesprek, een aanvraag doen via MijnDossier.

Een intakegesprek bieden we graag aan, omdat een van onze collega’s u dan kan helpen om te begrijpen welke opties u heeft en welke wellicht het beste bij u past. 

Actie: 

Bel 0800 4444 111 en vraag om een intake gesprek. 

Wanneer u een beter beeld heeft van uw opties, dient u via MijnDossier een aanvraag in. 

Actie: 

Log in op [link] en doorloop de stappen om uw aanvraag in te dienen. 

Wanneer uw aanvraag bij IMG binnen is, wordt u gebeld om een afspraak te maken voor de schade-opname. Iemand komt bij u langs om foto’s te maken van uw schade. 

Actie: 

Houd uw telefoon in de gaten en maak een afspraak voor de opname. 

Wij willen zeker weten dat de opname goed is gegaan en dat deze compleet is. Daarom krijgt u uw schade-opname toegestuurd, zodat u rustig kunt checken of al uw schades hierin staan. 

Actie: 

Check de opname op volledigheid. Bij vragen of opmerkingen over uw opname, kunt u contact opnemen met uw zaakbegeleider. Als u die niet heeft, belt u dan het Service Loket: 0800 4444 111

6. Keuze maken voor jouw route richting herstel

U heeft verschillende opties om te herstellen. Volg onderstaande stappen om beter een keuze te kunnen maken. 

Actie: 

  1. Vul [deze keuzehulp] in met behulp van uw persoonlijke informatie uit de opname. 
  2.